Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~majeca | użytkownik

imię i nazwiskoMalwina Fy. adresZduny, wlkp zarejestrowany13.01.2004 @19:44:57 ostatnio na stronie07.08.2015 @13:11:57

tak czy siak nieważne.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwkavenawe.blogspot.com Gadu-Gadu3428489
digarty36 komentarze774 posty na forum125

komputer / sprzęt
taki ze swiatelkiem

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~haos    26.11.2006 @15:17:48
a dziekuje, jednak niewiele zaobserwujesz, bo ruch u mnie ostatnio niewielki. od kilku miesiecy nie mam niestety czasu na zrobienie czegos noweg szara codziennosc..
_______
lepiej grać i przegrać niż nie grać wogóle
~Katrin    10.11.2006 @19:22:24
~Wielki    09.11.2006 @20:55:14
oo widze w twojej kolekcji Chestera wypas śpiewa mam wszystkie płyty Linkin Park hehe no jeszcze książek drogą pocztową nie pożyczałem hehe może kiedyś
~Wielki    09.11.2006 @08:58:19
nigdy nie czytałem książek multimedialnych i nie będę :Dnie mają tego swojego uroku i klimatu, a ksiązki poszukaj w sklepach internetowych, pewnie nie sa drogie a warto sobie swoją bibliotekę powiększyć
Pozdrawiam
~Wielki    08.11.2006 @20:21:35
hehe no problemo zapraszam no ja tam nie muszę wąsów zakładać hehe po jakimś czasie same urosną jak chcesz mogę Ci pożyczyć bo mnie już wkurzają :Pa no fantastyka, tego najwięcej czytam
~Wielki    08.11.2006 @14:12:14
dzięki heh no twoje tez jest ciekawe, mój tata nawet takich wąsów nie ma
Pozdrawiam
~Wielki    08.11.2006 @07:59:57
~Birka    07.11.2006 @21:54:27
Muminki górą ^^
_______
* uczę się
życia
~yuhime    05.11.2006 @22:24:38
Dzięki dzięki!
_______
The bridge is crossed so stand and watch it burn.
!goozik    03.11.2006 @18:55:40
qum qum ;>
~KeX    03.11.2006 @17:03:45
Ta a twój ma ładne oczy
On jest tak muzykalny jak ja, i potrafi tańczyć do wszystkiego :D
ostatnio edytowane: 2006-11-03 17:05:07
_______
Koniec świata będzie w piątek !
-Który ?
!bullsik    03.11.2006 @16:15:58
Ja zjadłem bo chciałem wgrać zupełnie od nowa. Niestety po usnięciu pracy mówi mi, że wyczerpałem dzienny limit wgrywania. Świetnie.
~DuoD    26.10.2006 @15:11:15
dzięki:D
_______
warto rozmawiać (pfff...!)
~ElaL    22.10.2006 @14:26:25
witam serdecznie co tam u Antośka słychać??:> i u Ciebie oczywiście
+zeroq    08.10.2006 @20:01:50
Dziękuję ślicznie za śmiecia

Pozdrawiam serdecznie
_______
...
~anowii    03.10.2006 @15:14:27
NIE!! zdjęcie nie jest z netu...tylko moje..własnoręcznie robione i nie obrabioane "pirackim fotoszopem" tylko innym programem
^aloj    28.09.2006 @20:01:06
hehehe, spoko.
_______

^aloj    28.09.2006 @19:57:14
eh, bo napisałaś: "taki koleś, hmmmm...." czy coś w tym stylu :P
mniejsza o to
_______

^aloj    28.09.2006 @19:25:08
jaki koleś, hę?
_______

^aloj    28.09.2006 @18:59:55
heheh, co prawda, to prawda

ahhh... rozmarzyłam się :D
_______

^aloj    28.09.2006 @18:53:22
no ja wiem, kiedy są itd. ...
po prostu zapominam, albo po prostu mnie nie ma w chacie...
a wiem, że często jest Włócyzkij :D
_______

^aloj    28.09.2006 @18:44:40
kurczę no
dawno nie oglądałam muminków
a jak jest punkiem to fajnie w ryj :D
_______

^aloj    28.09.2006 @07:36:57
no, zgadzam się, Włóczykij jest boski
tylko... czy on jest punkiem?

(rozbrajające profilowe masz )
_______

!goozik    27.09.2006 @23:29:14
jak ci sie hamakujacy podoba zapraszam na jego strone-lowekrowe ;0
~billy    27.09.2006 @13:03:48
dzieki
_______
jestem bo myśle :D
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt